...

9 jun 2006

FDQA 1 (IV)

SOBOR DO LIMÓN ECOLÓXICO

Falábamos outro día con Kiko P.
Din que é por Palabras. Algún xa lle dí Problemas. Eu sempre pensei en Perigo.
Eu Personalmente, igual que moitos manexo nun MES 50.000 veces máis información que calquera persoa da miña idade hai 40 anos nun ANO, según fontes e picheles. Información de todo tipo. Pelis, música, documentos, TV, datos algorítmicos ou vectoriais ou ¡eu qué sei!…mp3. A publicidade.

Este home coida o seu limoeiro con método.

-E dame tempo de limpiá-las formigas unha detrás doutra cun cepillo, despois acabo o céspede folliña a folliña cun trapo e lle boto de comer ós coleópteros. E se non chove sácolle o polvo todo ó arbol. E ós limós, claro.
-¿E todo eso pola mañán?. JOder!.

Ten que haber un término medio.

Non parece sano acometer semellante cruzada de mantenemento dun xardín. Con intención e a ventilación axeitada sempre podes levalo ben.

O que non queda comprobado por non saberse esto mentres non se vexa, é se estou Eu preparado para recibir tal volume de información. Refírome á miña saúde.
¿Qué pode pasar?.
Eu vexo que non é bó. No.Nono é.

Ante as poucas posibilidades a curto prazo (non digo a medio) de que se tomen cartas no asunto por parte das mesmas autoridades que prohíben que ún se toque a súa propria Gaita, DEIXO DE CONSUMIR INFORMACIÓN.
Home, de momento non marcho a unha escura gruta, pero marcho sen mobil a tomarlle unha ó Miúdez (un Lugar), non me baixo TODO na MULA. Non intento ver TÓDALAS pelis, non me acabo tódalas PANTALLAS.

-¡E que se lle fago caso á tele arríncoche a cabeza e escupo!.
-Tranquilo Jose,… ¡escoria mercromina!. Non mates.

A Kiko aconselleille que empregara unha plancha de poliet…- de neve desa- empapada en pintura dourada, que xirando sobre o seu eixo vertical cazara á bandada de paxaros en pleno vó nun choque frontal para pintarlle a todos o pico cravado e evitar ter que pintar os merliños un a un.
A min aconselleime coida-la cachola.

-Haiche moitísimas movidas. Millós.
-Efectivamente. Tranquilo. Non morras.





0 , comentar:

quén somos?


son espazos creados por
Adolfo Palacios Fernámdez
co obxectivo de melloralo
entendemento entre as xentes mediante o ROCK

créditos ROCKgaliza

navegamos con

aloxámosnos en

engadimos

usamos

grazas tamén a víctor, txalvi, sublimotrust e + 3nd3r

créditos do difunto pirañaROCK

funcionabamos con

seguimos crendo no ROCK grazas a, entre otros moitos


Grazas especialmente a stéphane, raulín e sandrícula
Os deseños asinados por piraGNÚ teñen unha licenza Creative Commons License Recoñecemento-Compartir baixo a mesma licenza. 2.5 de Creative Commons.
polo que sodes tod@s libres para usalos baixo as mesmas condicións e atribuíndo a súa autoría

para o seu uso comercial podedes contactar en rockgaliza@gmail.com. piraGNÚ 2009


  © Blogger templates The Professional Template by Ourblogtemplates.com 2008

Voltar ARRIBA